Alla inlägg under november 2009

Av Frida - 4 november 2009 21:34

Nu är sprutan avklarad. Det var rätt galet på vårdcentralen. "Vi hade inga barn här förra veckan , så vi trodde inte det skulle komma så många". Det fanns när vi kom en bvc sköterska som skulle vaccinera barn och resten vaccinerade endast vuxna. Efter ett tag gav de upp den tanken och det blev lite mer fart på det. Men oj vad folk var upprörda över kösystemet som inte funkade osv. Jag kan väl också hålla med lite, men samtidigt får man ju ha lite respekt för uppgiften. Jag är glad att vi fått sprutan i alla fall.

Av Frida - 3 november 2009 21:26

Nu är det dags för spruta. Vi kommer ta sprutan hela familjen. Det är lika bra. Jag har ju levt med bacillskräck sedan Wilma var nyfödd och hade RS och Tobbe är ju lite hypokondriker så jag har svårt att se hur vi ska kunna överleva vintern utan sprutan. Men jag är ju som bekant minst lika rädd för vinterkräksjukan och mot den finns ingen spruta. Snyft.

Av Frida - 2 november 2009 20:48

Glad AIK pappa tog på sig slips, bjöd på fika på jobbet och tog med familjen till Råsunda ikväll för att fira. Tilde sjöng AIK sånger, Wilma somnade när AIK spelarna kom in och jag fick känna mig lite glad för AIK guldet.


Av Frida - 1 november 2009 18:06

Nu drar Micke och Tobbe in till stan. Vi andra stannar hemma och kollar bolibompa och firar med tortellini.


Av Frida - 1 november 2009 14:56

  

Ovido - Quiz & Flashcards