Alla inlägg den 4 november 2009

Av Frida - 4 november 2009 21:46

Jag har tvättat min mobiltelefon i tvättmaskinen idag.. Där fanns alla era nummer fint sparade i telefonen.
Det vore superbra om ni kan sms:a mig med ert namn så jag får in era mobilnummer :-) i min telefon igen?
 
TACK på förhand
hälsar Frida 

Av Frida - 4 november 2009 21:37

Jag tvättade mobilen i tvättmaskinen idag. Så nu var alla nummer borta. SUCK...

Av Frida - 4 november 2009 21:34

Nu är sprutan avklarad. Det var rätt galet på vårdcentralen. "Vi hade inga barn här förra veckan , så vi trodde inte det skulle komma så många". Det fanns när vi kom en bvc sköterska som skulle vaccinera barn och resten vaccinerade endast vuxna. Efter ett tag gav de upp den tanken och det blev lite mer fart på det. Men oj vad folk var upprörda över kösystemet som inte funkade osv. Jag kan väl också hålla med lite, men samtidigt får man ju ha lite respekt för uppgiften. Jag är glad att vi fått sprutan i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards