Alla inlägg under april 2012

Av Frida - 15 april 2012 15:24

Ja det här blir det sista inlägget här. Känns väl nästan som bloggen fått dö ut av sig själv, men bestämmer mig nu för att det här är sista inlägget. Sedan Emil kom sitter jag knappt vid datorn längre och då blir det inte mycket bloggande. Man kan tycka att det borde vara tvärtom, men för mig har det varit välbehövligt med en paus från datorn. Självklart håller jag mig online via min telefon, men datorn får oftast vila på dagarna.


Det här med blogg är ju som en dagbok, men du kan å andra sidan inte skriva allt där och det är väl också en av anledningarna till att jag slutar. Det finns många tankar i ens huvud som kanske inte lämpar sig för bloggen och då kan det ibland kännas lite väl platt att skriva ett inlägg om något som kanske inte alls är det som egentligen upptar ens tanketid. Men det har varit ett superbra ställe för att dokumentera och minnas roliga saker och det är väl inte omöjligt att jag låter den återuppstå någongång i det syftet.


Tack ni som följt och numera uppdaterar jag på twitter lite då och då med vad som händer på dagarna -  "fridaryd" heter jag där.


Ha det gott!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards