Alla inlägg under november 2011

Av Frida - 28 november 2011 21:25

Den stora julpyssellådan är välanvänd.

 

Av Frida - 27 november 2011 19:41

   

Sen blev det så mycket så det hanns inte med att ta kort på den fina högen bullar som blev resultatet. Nu är det sen middag och sen ska jag och Tobbe dricka glögg när barnen somnat - bra plan.



Av Frida - 27 november 2011 08:20

Grattis pappa som fyller år idag! Hipp hipp hurra! Present och uppvaktning kommer när du är hemma igen.


Här försöker vi kompensera det gråa "icke-adventsvädret" med överflöd av adventsmys inne idag. Dagens adventspresent - en julpyssellåda från Panduro - är nu i färd med att angripas av två som älskar pyssel. För övrigt tycker jag införandet av adventspresent istället för"paket varje dag kalender" var en smart grej. Jag menar 48 paket att fixa innan man ens hunnit till julklapparna - omöjligt uppdrag för mig det är ju för sjutton ett heltidsjobb och det har jag ju redan ett...

 

Av Frida - 24 november 2011 18:32

 

Av Frida - 23 november 2011 22:42

Efter påtryckningar från mig och Wilma ordnade Tobbe pepparkaksbak för Wilma och hennes kompis Edit idag (jag gjorde klart för Tobbe att när det gäller julfix så accepterar varken Wilma eller jag några undanflykter - budskapet gick fram verkar det som).

 

Imponerande eller hur?

Av Frida - 20 november 2011 15:06

Fotbollsmatch för WIlma idag, hon ruschade runt i grön tröja.

  

Rensning av glas, jag har diskat glas som jag faktiskt inte tror har använts en enda gång sedan vi flyttade in för 3 år sedan...

 

Av Frida - 19 november 2011 17:37

Gick till Gustavsberg och jag fick äntligen gå på min IItala outlet, blev inga jätteinköp men nu har jag varit där. Det stod på min önskelista att få åka dit. När vi flyttar tar det knappt 15 min till Gustavsberg :) så då kan jag hänga där ofta.

 

Av Frida - 16 november 2011 22:41

Hej
Jag har satt upp några meter list över köket, men behöver veta om dom är godkända. Synd att göra en massa arbete om dom inte faller i smaken.
Sänd mig ett sms: Ja, Nej, Smalare, Bredare osv
Ps Golven i sovrummen är på plats och bredbandsdosan kopplades in idag, nu fattas bara en julgran och lite lister så kan ni fira jul med Kalle Anka!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards