Alla inlägg under februari 2009

Av Frida - 28 februari 2009 18:50

Ikväll fortsätter vi följa Lejonen och Björnarna i Wild kids.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=98702


Jag läste högt från tidiningen idag "Kärleksfeber i Wild kids". Tilde har funderat. För en stund sedan.


Tilde: Det pirrar i magen. Det pirrar i magen för jag är så nyfiken på vad som ska hända i Wild kids. Det har pirrat hela dagen.


Hoppas det är en spännande kärlekshistoria.


Jag undrar om vi orkar se "Maria Larsson eviga ögonblick" efter Melodifestivalen.

Av Frida - 28 februari 2009 14:18

Tror det är dags att beställa en skiva med Patrick Bruel nu. Det var längesen han sjöng för mig. Behöver lite nostalgi. Behöver såklart också öva franskan för vår tripp till Paris och Mia och co om några veckor.  


"Åh vi ska hoppa ifrån eiffeltornet" sjunger Tilde och Wilma. Ja det hoppas jag väl att vi inte gör. Kul ska vi ha i alla fall.


Lyssna på Patrick här. Är det inte vacker så säg?


http://www.dailymotion.com/video/x24jn3_patrick-bruel-qui-a-le-droit_music

Av Frida - 28 februari 2009 13:45

Lördagen började kl 5 i vanlig ordning, ändå fick vi stressa för att vara i simhallen när de öppnar - hela familjen. Wilma var överlycklig och hon och jag hade sällskap i omklädningsrummet och bastun. Sedan fika på mitt absoluta favoritställe; Systrarna Voltaire på Djurgården. Sen promenad.


Tilde: Vi kan promenera och skämta med varandra!

Ja vilken bra idé. Lite springtävlingar till det så lyckades vi ta oss runt en promenad och inspektera utsidan av Gröna lund mm.

Av Frida - 28 februari 2009 13:16

Wilma: Mamma visst finns det drakar i Sverige Visst finns det det?


Av Frida - 27 februari 2009 21:10

Wilma: Du måste bura mig!
Jag: Bura dig, vad betyder det?

Wilma: Det är engelska och det betyder att jag inte orkar gå - och du måste bära mig.

Jag: Jaha, då får jag väl göra det då.

Av Frida - 27 februari 2009 11:21

Anders Södergren sjuk. 5-milar som är så roliga...

Av Frida - 26 februari 2009 19:41

Hela familjen frisk och imorgon är det fredag. Tjoho! Den här veckan har det varit riktigt vardag. Fast igår blev den där boulekvällen av. Det var kul.

Av Frida - 26 februari 2009 08:02

Jag fick blommor igår. På kortet stod det "Till Super-Frida"

Tilde: Mamma! Är du en superhjälte ?!?

Jamen visst är jag det tänkte jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards