Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Frida - 8 februari 2009 18:16

Jag: Vad gör Tilde?
Tobbe: Badar sina barbiedockar

Jag: VA?
Tobbe: Badar sina barbiedockor.

Jag: Allihop?
Tobbe: Ja?

Jag: Men vad sjutton hon förstör ju dem om hon dränker de allihop i vatten. Jag brukar välja ut några som hon får bada

Tobbe: Jag trodde baribiesar kunde bada?

Jag: Tänk att man alltid ska behöva ta hand om allt i den här familjen. Inte ens hålla ordning på barbiesarna klarar du av.

Tobbe: Nu får du ge dig.

Jag: Nej vad sjutton.

Sen springer jag upp i badrummet och räddar det som räddas kan. Badet hade gått bra. Däremot hade visst en barbie brytit halsen. Det är tufft att vara Barbie hemma hos oss. Och inte så lätt att vara pappa heller alla gånger.


Vad fasen, det är viktigt att ta hand om sina barbiesar, eller hur?


Av Frida - 8 februari 2009 18:14

Såhär blev det med skötbordet, mormor och morfar uppfyller såklart en 3-årings önskan. Det tog mer plats än jag nånsin kunde ana. Men tjejerna älskar det.Nu får vi användning för vårt stora badrum. Om dockorna inte gillar vatten i ögonen får de det tufft nu.

Av Frida - 8 februari 2009 17:40

Av Frida - 8 februari 2009 11:44

9.03 var bullbaket klart imorse. Imponerande?


Jag är som vanligt superstolt. Jag bakar bullar max 2 gånger per år nämligen.

Jag är ingen bullmamma. Lägger upp bild sen om Tobbe lyckas komma på hur man laddar in bilderna från vår nya kamera.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards