Alla inlägg under mars 2011

Av Frida - 31 mars 2011 21:44

Jag har det lite körigt nu. Men solen skiner och ljuset kommer!!! Jag har haft fullt upp med boxningsmatcher i veckan, men i helgen ska jag pusta ut ordentligt. På lördag middag med tjejerna - 4 stycken blir va. Nu ska jag surfa efter bra restauranger!

Av Frida - 28 mars 2011 22:07

Nu är det slut med styrelsearbetet på dagis. Det känns lite konstigt, men helt rätt att nu lämna över till nya engagerade föräldrar. Idag var det föreningsstämma och nästa vecka slutar Wilma. Det känns betydligt svårare att hon nu ska flytta. Men mest svårt för oss mig och Tobbe. I övrigt är det mycket surrigt överallt just nu. Ljust ute i alla fall och nattens snö smälte bort inatt.


Av Frida - 24 mars 2011 21:46

    När jag kom hem idag fick jag gå skattjakt och nådde fram till detta. Wilma hade ritat och skrivit i kortet och tilde på kuvertet. De är för söta.

Av Frida - 24 mars 2011 20:10

         

Av Frida - 23 mars 2011 10:17

  LIte isig start på dagen. Jag hade lite för bråttom ut i spåret. Idag är det vår bröllopsdag och det firar vi på varsitt håll. Tobbe i Kiruna och jag i Bålsta :-).

Av Frida - 21 mars 2011 19:10

Kanske är det fel säsong nu när kvällarna bli ljusare att försöka sig på projektet "kolla mer på TV" men jag ger det ett försök. Jag har inte följt en amerikansk serie sen jag såg Cityakuten - och det var väl typ innan jag träffade Tobbe - alltså mer än 10 år sedan... Jag tittar aldrig på TV på vardagarna. Lägger barn, plockar tvätt och jobbar det är väl typ det som kvällarna ägnas åt. Många beklagar sig över att de hänger för mycket vid tv:n. Jag vill hänga mer vid tv:n. Jag vill också uppdatera min status med "Och nu är det dags för Greys igen" (eller ja det där med att uppdatera facebookstatusen med sådana saker är väl kanske inte min grej, men ni fattar grejen). För ett par år sedan fick vi Lost säsong 1 i julklapp. Det var en härlig känsla att ha en spännande fortsättning att se fram emot och bänka sig framför tv:n på kvällen - bort med vardag och bara använda hjärnan till att följa en härlig amerikansk serie (eller brittisk eller nåt också för den delen). Så nu fram med alla tips. Vilken seriebox ska Tobbe och jag satsa på? Nu ska här ses på tv!

     

    

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards