Alla inlägg under januari 2011

Av Frida - 31 januari 2011 21:48

Men nog sjutton hade det varit trevligt med lite medvind ibland. Just nu är det mest kallt och blåsigt och jag är som ni märker inte i form för att ens blogga. I helgen sprang jag i spåret, trots snö och låtsades att det snart är vår. Nu har jag ont i benen också. Medvinden har jag med Tilde just nu. Efter ett par månader av galna utbrott och fruktansvärt humör håller hon nu sig till enstaka små utbrott och bjuder dessutom på kärleksfulla ord flera gånger om dagen. Så det tänker jag på och blir glad. Alla jobbiga perioder går över det ska man alltid komma ihåg.

Av Frida - 29 januari 2011 08:46

        

Av Frida - 28 januari 2011 09:43

  

Av Frida - 26 januari 2011 18:57

Här är det Tilde och Wilma som bestämmer. Idag ska det bakas tårta. Medan mamma lagar middag. Inte en tårta utan två. De ska dekoreras också. Med strössel, grädde, silverkulor och ljus såklart.

    

Av Frida - 24 januari 2011 21:18

  

Av Frida - 23 januari 2011 21:45

Tobbe, Tilde och Wilma åkte skridskor i ishallen idag, medan jag var ute på lite jobbuppdrag (ni vet mission impossible)Wilma förevigade det genom sin teckning.

Jag tog sedan en mycket slirig tur i isiga och nästan obefintliga skidspår.      

Av Frida - 22 januari 2011 21:31

Eller ja ganska snart. Tycker det känns skönt. Februari och Mars kvar att checka av innan vi kan räkna in våren. Det här hala, isiga och kalla vädret som växlar mellan slask och minus är väl sådär. Idag körde jag i alla fall en fe på kalas och har i övrigt haft en lördag med simhall och annat. Det planerade 65 årskalaset blev inställt pga sjukdom så det blev hämtmat på wokstugan. Imorgon ska jag göra lite utredning i Kungsör - kompenseras med lite ledigt på fredag istället. Så nu ansluter jag till Tobbe i soffan.

Av Frida - 21 januari 2011 06:04

Här sitter jag och surfar och dricker kaffe. Om 20 min tar jag bussen till gymmet. Innan dess ska jag väcka T och W och säga hej-då (för annars blir det gråt och tandagnisslan...). Kan bli gråt och tandagnisslan när jag väcker de också - buhääää mammaaaaaaaaa jag vill vara med diiiiiig! Men idag är det fredag och då får man som bonus se bolibompa på morgonen om mna vill. Det kanska kan underlätta. Om jag hade Mission impossible häromdagen så är det nu Mission impossible upphöjt till 10 idag, men jag jobbar på en plan. Ha en bra dag! Äntligen fredag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards