Alla inlägg den 6 november 2009

Av Frida - 6 november 2009 20:26

Ni som är från Göteborg åker alltid hem med sorg. Det är vad Tilde sjunger härhemma ikväll. Frågan är om hon får följa med på cupfinalen imorgon...

Av Frida - 6 november 2009 20:24

Idag har jag fått bevis på att den kommer i år igen. Min stora fobi. Frågan är om jag är mer rädd för den än för svininfluensan. Tobbe tycker såklart jag är galen som säger så. Fanns vaccin skulle jag vaccinera familjen varje år- Hua ligen för den sjukdomen.

Av Frida - 6 november 2009 09:58

Skriva mail, installera webbmötesklient, baka muffins, beställa sallad för leverans till lunchmöte, torka kladd i kök. Göra sig iordning för att snart bli avlöst och åka till jobbet. Ibland blir jag lite imponerad av mig själv.


Imorse var Tilde varm och seg. Hon verkar pigg nu så här hemma blir det high chapparal idag.

Ovido - Quiz & Flashcards