Alla inlägg den 11 november 2009

Av Frida - 11 november 2009 15:35

   

Får se om de blir lika snygga som "Ingrids bästa bullar". Degen jäser lite dåligt... 

Av Frida - 11 november 2009 13:01

   

 Konfererande med jobbet hela dagen. Yoga klass på centralbadet (istället för pistolskytte om ni kommer ihåg historien med min chef förut) och sedan en alldeles utsökt middag på min favoritrestaurang Grill. Inredningen och maten gör den restaurangen till en riktig hit. Rekommenderas.


Av Frida - 11 november 2009 12:54

  


Friska barn är det bästa som finns. Sjuka barn är det så synd om. Nu är det så tur att febern gett med sig och båda varit i princip feberfria sedan igår.


Men vi tar det lugnt, lugnt nu för att inte gå till dagis och smitta andra barn med samma tråkiga bacill och för att såklart låta våra på väg att bli friska tjejer blir riktigt friska. Imorgon blir det en bonusdag med farmor och farfar - jag tror lite miljöombyte kan passa toppen efter många dagar i isolering. Sedan får vi se hur det blir på fredag. Kanske en mjukstart på dagis/skola - vi ser hur vi och alla andra mår innan vi bestämmer oss.


Jag har redan hunnit med promenad, möten, cykeltur idag. Nu börjar mitt vab pass. De har inletts med att vika loppa.

Ovido - Quiz & Flashcards