Alla inlägg under november 2009

Av Frida - 18 november 2009 21:12

Nu har jag för andra dagen på två veckor gått omkring och känt det som att jag glömt något hela tiden. Det är ingen rolig känsla. Så grattis alla ni som jag glömt och gratta eller vad det nu kan vara jag glömt. Jobbig känsla det här.

Av Frida - 17 november 2009 20:19

plåsterförrådet. Sittande på matbordet i vanlig ordning.  

Av Frida - 17 november 2009 20:15

Här har det varit dubbelfest. Spionklubben har lite uppehåll pga sjukdom och pga av att Tobbe är bättre spionklubbsledare än mig. Däremot körde vi picknick i lilla rondellen - jag, Tilde, Wilma och Emma. Pastasallad med räkor och köttbullar bjöds det på. Hemma igen bjöd sedan Tilde och Wilma på efterrätt. Äppelspett på fina tallrikar och bubblor i snapsglas. Tilde hade fixat festfrisyr på Wilma. Vilken tisdag alltså!

Av Frida - 16 november 2009 21:33

  

Tack Anders och Elise!

De har idag skruvat isär Tildes säng till det plockepinn det var från början. Nu är sängen Kura ute ur Tildes rum. Vilken befrielse. Det var faktiskt ett riktigt felköp. Den passade aldrig in i Tildes rum. Imorgon kommer någon annan och tar över den från oss.

Av Frida - 16 november 2009 21:28

Dear Mrs Rydstroem


Airline reference: BRITISH AIRWAYS = 4IKXXX

Your E-Ticket has been successfully set up for all passengers travelling in your party with the airline, therefore you should not expect any further correspondence concerning your booking; if you require a receipt, you can find the print itinerary receipt option by clicking on the 'My Trips' tab, followed by the relevant itinerary number.
You are now able to check-in at the appropriate airline desk. Please note that you will have to show appropriate identification for security purposes.


Please allow at least 60 minutes check-in time for domestic departures and 120 minutes for all other departures. For other than UK departure, please check locally with the outbound airline. We recommend that you contact your airline directly to reconfirm onward or return flights 72 hours prior to departure. Reconfirming your first flight is not necessary.


Det är visserligen 2,5 månad kvar, men det passade bra med detta mail idag. bara som en liten påminnelse om vad vi har framför oss.

Av Frida - 15 november 2009 19:19

  

Av Frida - 15 november 2009 19:18

  

Av Frida - 15 november 2009 17:09

Mina barn är det bästa som finns. Nu ligger jag med benen högt i soffan. De sitter och ritar luciatåg. Wilma har gjort 3 lucior, en stjärngosse och en tomte. Tilde har gjort ett helt luciatåg och börjta skriva på en egen saga.


Wilma: Mamma vi kanske ska måla väggarna röda när det blir jul. Då kan vi ha röd tapet?

Tilde: Då vill jag också vara med

Wilma: Det var jag som kom på det. du får fråga mig.

Tilde: Får jag det?


Ja nu börjar julen närma sig. Röda tapeter får vi se om det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards