Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Frida - 9 mars 2009 17:44

Datorn funkar inte. Det är bara error. Supporten envisas med att prova att fixa på massa olika sätt. Jag vill bara ha en dator. Den här är ju så skruttig. Fäörsökte förklara det, men hade inga bra exempel mer än att jag bara känt på mig att den skulle gå sönder. Jaha sa supportkillen då. Men han meddelade i alla fall glatt att jag är ett högprioriterat ärende - eftersom den inte funkar alls. Jag sa absolut inget om att det fanns en dator på jobbet som jag kunde jobba vid idag. Det är ju inte varje dag man får höra att man är högprioriterad. Det tänker jag fortsätta med imorgon.

Av Frida - 9 mars 2009 17:37

Tobbe tycker att jag har ordning på det mesta. Det har jag också. Men inte i mina väskor. I min väska ligger:

* ett blått skoskydd - rest från någon dagishämtning eller så.

* en burk vitpeppar - om någon blir magsjuk

* en rosa dockborste - när jag tappat bort min

* 6-7 pennor - hela och trasiga

* lite teckningar

* rakhyvel

* gula post it lappar

* vita noteringspapper

* gem

* barnstrumpor

Sedan såklart allt som ska ligga där.

Väskan är en riktigt skruttig everest ruggsäck (ja ni hör) som förut varit träningsväska. Jag är en riktig affärskvinna eller hur?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards