Alla inlägg under mars 2009

Av Frida - 31 mars 2009 21:26

Man får mycket nyttig information när man läser andra bloggar. Som att Samuel Fröler hälsat på Fotbollsfrun i Kalmar. Tobbe upplyste mig om att han kommer från Kalmar. Visste ni det?


Tobbe tycker jag är lite galen. Haha.


Av Frida - 31 mars 2009 21:25

Vad vore min blogg utan min pappa? Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det är pappa som gör min blogg riktig. Jag menar kommentarerna. Tack igen. Bästa storpappan.

Av Frida - 30 mars 2009 21:04

Tilde har kommit till " jag ska gifta mig med pappa" stadiet. Hon skriver kärleksbrev till pappa och hon går på innebandy med pappa och hon sitter gärna bredvid pappa. Klart jag blir lite avundsjuk och direkt undrar vad jag gjort för fel när hon helt plötsligt också kan välja pappa. Snyft. Men det är ju också helt fantastiskt och precis som det ska vara. Jag får bita ihop helt enkelt. Jag har ju haft ensamrätt rätt länge nu. Jag är så glad på samma gång. Får se om  Wilma tar rygg och blir lite mer pappig.  De har ju världens bästa pappa faktiskt. Äkta kärlek.

Av Frida - 29 mars 2009 19:06

"Ska ni gå hem nu?" klapp klapp klapp

"Ska ni gå hem nu?" klapp klapp klapp

sjunger Wilma. AIK spelar innebandy på tv:n. Vi har sett en skymt av Tilde på läktaren

.

Av Frida - 29 mars 2009 18:04

gick vi här. Idag var den på Intersport för inköp av regnställ...

Av Frida - 29 mars 2009 18:03

såg Tildes frukost ut såhär

Av Frida - 29 mars 2009 17:59

Idag när vi hade varit på Fliesbergs i Bro för att spana deras slalomrea så såg vi en skylt "Trosor 5 kr - dam och barn". Skylten pekade in mot ett industriområde. Jag bara undrar hur många som svänger in tack vare den skylten? Jag skrattade i alla fall länge.

Av Frida - 28 mars 2009 22:39

för mitt låga fotbollsengagemang numera. Jag som älskar landslaget. Jag surfar och går och lägger mig istället. Heja Sverige i alla fall!


Det var förresten ganska mörkt här ikväll, men ett par grannar hade utelampor tända så det blev ingen supereffekt av mörkret hemma hos oss. Tobbe och jag hann börja tjafsa lite om vem som skulle gå upp imorgon bitti, men förutom det var det lugnt och skönt med lite mörker och ingen tv eller dator.


Godnatt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards