Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Frida - 8 mars 2009 21:48

Vi åt middag på restaurang idag. Riktigt klassisk kinarestaurang. Jag bara orkade inte med köksprojektet ikväll. När vi kom dit hällde Wilma ut alla tandpetare och sorterade på bordet. Vi åt. Wilma lekte katt under bordet. Tilde var arg när kycklingen tog slut. Tilde längtade hem. Tjejerna fick varsin klubba. Jag blir tokig på dessa klubbor som delas ut till barn. Hemma borstade vi bort alla tandtroll.

Av Frida - 8 mars 2009 21:41

Idag hände en fantastisk sak. Hyllorna är uppe i Tildes rum. Det tog väl kanske 2 månader, men nu är de där. Bra blev det också. Tobbe hade nån idé om att vi skulle göra det. Haha, han och jag vilket team. Men visst tänkte jag, men sen ringde han in Anders så fixade de det. Vilken tur. Tilde är supernöjd.


Min jobbdator bröt ihop i fredags kväll. Misär. Den var skruttig. Hatar att trixa med datorer. Det ska bara funka.


Är fortfarande lite knäckt över BVO igår. Fasen också. Den skulle vunnit. Tilde tycker låten är bra, men jag måste översätta den till svenska medan de sjunger så det är lite jobbigt. Hon gillar mest låtar på svenska.

Av Frida - 8 mars 2009 16:36

De som tar en tur till köpcentrum på en helg kan jag inte förstå, alltså de som ser det som en utflykt. Så omysigt. Det är inte min grej. Klart jag kan åka och handla där, men helst vill jag unvika det.


Vi var i alla fall och såg Spöket Laban på bio (igen). Tilde och jag har redan sett den, men inte Wilma. Då kan vi snacka avslappning. Bara sitta 45 min och kolla på Spöket laban. Film i riktigt lugnt tempo. Skönt för en trött mamma.



Av Frida - 8 mars 2009 16:28

Wilma: Nu är det sådär som det ska vara ute mamma. Kolla! Nu hoppas jag mormor och morfar tar fram gungan och rutschkanan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards