Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Telefon trasig och hyrbilsstress

Av Frida - 27 september 2010 19:29

Jaha nu verkar telefonen ha gett upp helt. Jag har inte berättat historien om hur dne betett sig i helgen och hur jag igår kväll på riktigt blev rädd att min telefon skulle börja leva och gå till attack. Den har tagit bilder av sig själv och vägrat lyda order och frågan är vad som tagit åt den. Den kanske gått in i väggen vad vet jag. Nu är den i alla fall bara apatisk och vägrar ens låta mig slå in pinkoden.


Nästa grej är hyrbil inför fredagens tripp till Gotland. Ringde två hyrbilsbolag en kvart innan de stängde idag och både hade hyrt ut alla sina bilar i helgen. Hjälp.. Är det så poppis med weekend på gotland eller har de bara en hyrbil per bolag?Jag hittade ett ställe på nätet och har bokat (hoppas det inte var lurendrejare för jag betalde på direkten)- men det är fortfarande unconfirmed så jag inväntar med spänning morgondagens besked. Vi landar rätt sent och har därför tänkt ut ett upplägg där vin och snacks ska transporteras med och frukost ska intas på toftagården på lördag. Får se om det faller mitt ressällskap i smaken - detta är nu mailat till de för avstämning. Hoppas sedan affärer och systembolag är öppet i visby på lördagen.

 
 
Ingen bild

Moffa

27 september 2010 21:40

Till Gotland skall man anlända värdigt i lugn takt med båt. Moffa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 12 januari 2017 21:16

Av Frida - 10 januari 2017 22:59

Snöslask och iKEA en trevlig tisdag! Fick ju ändå sova 6 tim inatt - ostört . Vi sladdade in på parkeringen kl 18.50 ich hann beställa köttbullar innan de stängde . Bara en sån sak! ...

Av Frida - 7 januari 2017 18:12

Från sol och flip-flops till snö och täckbyxor! Emil somnade vanlig tid igår men vaknade vid 1.30- samma tid som Tilde och Tobbe gick och la dig. Jag som sovit sedan 23 gick upp och hängde med Emil fram till 6-7 när han somnade om. Jag gick upp 9 och...

Av Frida - 6 januari 2017 20:05

Nu är vi hemma igen. Anlände hemmet ca 23 timmar från dörr till dörr. Allt har gått super, stolt över oss alla. Långt stopp i Chicago där vi dock kunde sitta i SAS loungen och prova typ alla snacks :). Emil kollar Sune i fjällen. Finns pa...

Ovido - Quiz & Flashcards